dissabte, 18 de setembre del 2010

Bateig

Aviat farà set anys que ens vam conèixer... Tinc molt present el moment que us vaig veure per primer cop i no hauria pensat mai que aquestes altures, amb totes les coses que han anat passant, els nostres camins continuarien creuant-se de tant en tant... Per ser justos, haig de dir que gran part del mèrit és vostre... Heu insistit i heu estat sempre allà... una trucada, un dinar...
El diumenge, vaig poder venir al bateig de la Laia, i em va fer especial il·lusió ser-hi... Després del casament, també he pogut estar al bateig i sé que per vosaltres han estat dos grans moments... estic molt content d'haver-hi pogut estar en cada un d'ells i d'haver pogut compartir amb vosaltres part d'aquestes experiències... moltes gràcies... i gràcies per persistir en els moments crítics... ho valoro més del que us imagineu...