dissabte, 14 de febrer del 2009

Compartir

Compartir. Idees, pensaments, opinions... Un bloc per mi és això, un lloc pensat per deixar-hi anar un xic de tot...hi puc parlar de política, de música, de vivències, d’injústicies, de justícies no justes... però bàsicament, en el seu moment ho vaig fer perquè molts cops em posava al llit, al final d’una llarga jornada, i em quedava amb les ganes d’haver compartit experiències viscudes en un dia qualsevol d’un mes qualsevol.
I avui tinc ganes de compartir això...

BIENVENIDA
Se me ocurre que vas a llegar distinta
no exactamente más linda
ni más fuerte
ni más docil
ni más cauta
tan solo que vas a llegar distinta
como si esta temporada de no verme
te hubiera sorprendido a vos también
quizá porque sabes
cómo te pienso y te enumero
después de todo la nostalgia existe
aunque no lloremos en los andenes fantasmales
ni sobre las almohadas de candor
ni bajo el cielo opaco
yo nostalgio
tu nostalgias
y cómo me revienta que él nostalgie
tu rostro es la vanguardia
tal vez llega primero
porque lo pinto en las paredes
con trazos invisibles y seguros
no olvides que tu rostro
me mira como pueblo
sonríe y rabia y canta
como pueblo
y eso te da una lumbre
inapagable
ahora no tengo dudas
vas a llegar distinta y con señales
con nuevas
con hondura
con franqueza
sé que voy a quererte sin preguntas
sé que vas a quererme sin respuestas

M’agradaria poder posar el nom de la persona que me’l va fer descobrir, però ara mateix el desconec... prometo trobar-lo.
El que no podré compartir és el to i l’EMOCIÓ que ens va transmetre en el moment de recitar aquests versos....
Així que, gràcies als que comparteixen i ens fan DESCOBRIR, espontàniament, en un instant qualsevol d’un dia qualsevol, fent, d’una llarga jornada, un regal per voler compartir.

2 comentaris:

Albert Figueras ha dit...

el personatge en qüestió...és jorge morales... aquí en podreu saber alguna cosa més. http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=3537618

Pau ha dit...

Molt bé el paio aquest. No m'agrada gaire la poesia, pro m'encanta que encara quedi gent aixi. Nomes espero que en vinguin molts més. No ho sabia que es fessin trobades de poesia a girona, realment cada dia m'adono més que conec molt poc de la meva ciutat, potser hi hauriem de posar remei, poc a poc....