dimecres, 14 de juliol del 2010

Retrobant el camí

M’ha entrat i m’ha regirat... Hi ha llibres que apareixen del no res i sense saber ben bé com, de seguit t’adones que aquell és el moment ideal per girar la tapa i començar a llegir-lo. Potser setmanes abans no m’hauria entrat tan bé o potser setmanes més tard hauria passat sense pena ni glòria i l’hauria desat com tants d'altres en una estanteria. Però aquest m’ha fet pensar, imaginar, reflexionar... i realment m’ha anat bé... A vegades, un llibre fa la feina de recordar-te coses que potser amb el ritme que portem se’ns obliden o si més no, el que fan és ajudar-nos a plantejar-les i és un gran què, ja que darrerament ni això creia tenir temps de fer... Molt trist, ho sé, però sense adonar-te’n et vas deixant portar pel ritme que ens autoimposem i no et pares ni un segon a pensar en coses tan bàsiques i senzilles que fan que la nostre vida vagi agafant un sentit. El Sentit.