dilluns, 6 de maig del 2013

Experiència Merrell Mconnect

Fa un mes, per casualitat, vaig anar a parar a un enllaç de la revista Oxigeno, on buscaven tres provadors per 3 models de la marca Merrell. L’objectiu era provar unes bambes merrell i oferir-te a explicar les sensacions que experimentaves a través d’un blog de la revista. L’oferta era llaminera, ja que a més compten amb la col•laboració de Gema Quiroga, entrenadora de carrera natural, i de Josef Arjam, un dels ambaixadors de la marca. Casualitats de la vida, vaig ser un dels escollits, juntament amb Celina Sanchez i Rafael Merina. Concretament, a mi m’ha tocat provar les merrell trail glove que fa 4-5 dies que ja m’han
arribat.

  

Vaig rebre una trucada d’Elena Moro, directora de la revista i un correu de Gema Quiroga i ens vam posar en marxa, fent una petita presentació. Així que ara el que ens queda és anar provant, poc a poc, escoltant i explicant... De moment ja hem començat... 4 km ben divertits!!!









 A qui li interessi, podeu seguir les aventures a:


2 comentaris:

Celina ha dit...

Un placer conocerte a través de este proyecto! y quién sabe si algún día incluso podemos compartir kms! Yo aún no salí a rodar con ellas, de momento estoy caminando y me gustan las sensaciones. Te sigo!

Albert Figueras ha dit...

igualmente celina. así me gusta...poco a poco...sin prisas, mucha paciencia y escuchar al cuerpo...que es muyyyy inteligente...