dilluns, 22 de juny del 2009

Aprendre

Quan vaig començar aquest bloc, aviat farà un any, em venia molt de gust poder tenir un lloc on abocar tots els pensaments, idees, mals de cap... però en el darrer mes, aquests mals de cap són els que m’han fet deixar d’escriure....Han estat unes setmanes ben estranyes, intenses, però molt rares... he tornat a demanar perdó, i m’ha costat pair algunes coses... Imagino que aquest ha estat un dels motius pels quals no he pogut escriure durant tot aquest temps. No em venia de gust perquè no estava bé... Tornava a tenir aquella coseta a la panxa que m'incomodava...
Ja fa un dies que, almenys, em passava pel cap la idea de tornar-m’hi a posar, i ara aquí estic... intentant retrobar les paraules per dibuixar el camí del qual em vaig desviar i que per sort, m’ha fet adonar d’algunes coses....
De tot s’aprèn, diuen, i espero així fer-ho, altre cop...

2 comentaris:

Joan ha dit...

Anims Albert !!

L'últim anònim ha dit...

Un dia em vaig trobar el teu blog per casualitat, des de llavors he seguit les teves passes. Estic molt contenta que hagis tornat. A mi m'agrada llegir-te, saber la teva opinió. Se de què parles quan descrius aquell nus a la panxa, tots passem mals moments, així que m'alegro moltíssim que hagis tornat. Molts ànims i endavant!!