divendres, 20 de novembre del 2009

Calor i fred

Acabem d'arribar a Santa Elena, una regio muntanyosa i de dificil exces al centre de Costa Rica, prop del Golf de Nicoya. Despres de passar una llarga nit on m'ha costat molt dormir (suposo perque tenia els ulls mes pendents a la finestra de dalt de l'habitacio, on ahir mentre feiem la migdiada, se'ns va colar un mono i ens va ben espantar...) hem fet una escapada a les cascades de Montezuma. Llavors un banyet a la platja per acomiadar-nos del poble i tot aixo a mes de 30 graus a quarts de 9 del mati. Despres d'un bon esmorzar, tipic de la zona (fruites, iogur, arros amb frijoles, ous... i amb un batut de frutia espectacular...) i
ben dutxats, hem provat el cotxe, i sorprenentment l'amortiguador ens ha deixat continuar... Parant a mig cami per dinar, a les 4 de la tarda hem arribat a Santa Elena on devem estar a uns 15 graus, o menys, i on el vent bufa fort i plou una mica... Amb nomes 100km de diferencia, quins canvis!!! Pero ja va be. Quatre dies de calor eren masses i ara toca refrescar-nos i potser mullar-nos.
L'objectiu de venir a aquesta zona es fer canopy, un esport d'aventura molt tipic del pais i que pinta molt emocionant, potser massa, ja veurem... Ens hem instal.lat a un hotelet molt xulo, de fusta i amb molt bon ambient... on per 15 dolars els dos, tenim habitacio+esmorzar+internet (amb un teclat sense accents com podeu comprovar) i cafe tot el dia. Aquesta es una zona de cultiu de cafe i formatge... i per la fred i el verd que l'envolta recorda una mica la zona dels nostres Pirineus....
En definitiva, aquesta crec que sera una bona manera d'iniciar la darrera setmana de viatge... Esperant que per alla tots estigueu dallo mes be... nosaltres seguim fent cami per la PURA VIDA COSTARRICENSE.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I no vols dir que haureu espantat vosaltres al pobre mono?? Segur que estaves roncant!!
Ojo amb el canopy que he vist imagens i "acojona un poco"!!
Algun dia, no se quan, fare un viatje daquets amb tu!!
Cuidat molt nen i records desde terres valencianes!!
Ja tinformare de tot lo meu, pero poques novetats!!
Disfruta!

Albert Figueras ha dit...

Ei... potser es pensava que jo era un germa seu i per aixo va entrar a veurens... :-)
O#Ja hem fet el canopy...brutal...ja texplicare...i quan torni et truco i parlem...i em poses al dia....
una abracada nen

Lorena ha dit...

Hola Hola!!
Joer, la veritat és que m'has fet riure...lo del mono és genial! Estic en Juan...pobre mono!:)Doncs jo tb espere que em trukis al tornar!!eee! jeje! Wenu nois acabeu de passar una bona setmana! us envie un petonàs des de Caldes de Montbui! molts petonets als dos!