dissabte, 9 d’octubre del 2010

Des de Ninh Binh

Aquesta setmana ha estat molt intensa... Ho vam deixar en que estavem a l`aeroport de Singapore, i des de llavors les coses han anat a molt millor. Vam arribar a Hanoi, per on vam tenir un primer contacte xocant amb la societat vietnamita i amb els taxistes...
Despr'es de pudular tot el diumenge per la capital, on vam dinar pel carrer, vam fer la nostre primera bia hoi(ervesa de barril) vam agafar el tren nocturn cap a Sapa, un poblet al nord on anavem a caminar per tres dies.
Nit dura, molt dura al tren... Aire condicionat molt fort i lliteres encara mes...
Arribem de matinada...negociem una furgoneta pq ens acabi de portar cap a Sapa amb l'ajuda d'uns bascos i arribem ben aviat a Sapa.
Alla ten'iem el contacte d'una noieta que voliem que ens fes de guia per les muntanyes i els camps d'arros... despres de intentar-ho molt cops, ho aconseguim.
continuara....
PD: son les 6,15 del mati hi hem danar a buscar un bus cap a Haipongh

Pau ha dit...

M'esteu fent una enveja que..... en fin com a minim veig que tots esteu bé. La Laura deu estar ben contenta tant caminar.... records a tots.

Marc ha dit...

Molt bé nois! Feu una bia hoi a la meva salut!