dijous, 14 d’octubre del 2010

De Sapa a Halong Bay

A Sapa vam fer tres dies de trekking, i ens vam quedar a dormir en dos poblats diferents a casa de families de l'etnia dels hmnog... Dic tres dies pero en realitat van ser tres per nomes dos persones pq jo vaig haver de tornar cap a Sapa amb un gripasso i molta febre degut a l'aire acondicionat del tren...Dos dies de llit, suant i em vaig recuperar i ja vaig poder-me enganxar un cop van arribar del trekking. Llavors una mica de compres per Sapa, regatejant de tot i mes...i l'ultim dia, vam llogar una moto de marxes sense embrague per 3'5 euros al dia i vam anar a voltar pels diferents poblats de la zona...va ser espectacular... Tren i altre cop cap a Hanoi, la capital... ens tornava a esperar una nit de tren, pero aquest cop en una llitera mes decent i amb la previsio de tapar la sortida d'aire acondicionat amb una samarreta i una mica d'esperadrap... de bon mati arribem a la capital, cap a les 4 i tornem a negociar un taxi que ens porti a l'estacio de busos....alla tenim una altre odissea....voliem agafar l;autobus public que ens portava a Ninh Binh, pero vam estar mes de dos hores per intentar saber des don sortien....tothom ens enganyava, pq ens volien cular en un bus privat que tardava el doble...al final, pero, ho vam aconseguir....
Aixi es que al mati ens plantavem a Ninh Binh, busquem hotel, lloguem 4 bicis i cap a recorrer els entorns... increible...va ser molt i molt xulo... Pero vam acabar amb un cul... de nit tornavem a l'hotel, dominant les bicis prou be per una ciutat caotica, on tothom pita i ningu respecta res de res... Va ser un gran dia....
L'endema de bon mati, vam agafar un altre bus i vam anar cap a Haiphong, on voliem anar a la illa de Cat Ba, per poder des d'alla, agafar un barco per estar tres dies i dos nits per la bahia de Halong... Vam contactar amb un paio que tenia un barco i vam aconseguir tancar els tres dies nosaltres sols, amb el cuiner, el capita i el guia pels tres dies... El normal, es que a cada vaixell i vagin unes 12 persones pero nosaltres vam tenir sort...i realment va valdre molt la pena....
La tarda la vam aprofitar per llogar un parell de motos i recorra part de la illa...
Sopar i a dormir que l'endema de bon mati, sortia el nostre vaixell cap a la bahia de Halong...

Pau ha dit...

ostia santa nanos, ara si que em moro de l'enveja.... quines vistes!!
ja veig que algun dia hi haurem d'anar.

Anònim ha dit...

Que bé que relates el viatge Albert!! donen unes ganes tremendes de venir cap a aquí!! que us vagi més genial encara i cuidata molt!! fes-li un petonàs a la meva Su.