diumenge, 19 d’octubre del 2008

Olors

Arxiu>Guardar com>Olors... Des que he tornat de Bolívia aquesta carpeta del meu cervell s’ha obert de vat a vat i les olors han aprofitat per sortir i barrejar-se entre elles... Curiós, no? Per tot arreu on vaig, m’haig de girar per associar aquella olor a algú... a qui em recorda? Quin moment? Quan fa? M’agrada. Però és ben curiós això de la memòria olfactiva... tan temps aquí amagades i ara surten totes de cop... Flueixen sense cap ordre ni sentit... em trasbalsen una mica, em desorienten, em fan parar per recordar... Grans records i grans olors... així que he decidit deixar la carpeta oberta perquè continuïn sortint...i entrant!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

MMMMM...!!!olors, bones i dolentes, i mils de sensacions diferents a les que per presses i corregudes, estrés i demés històries gairebé mai "tenim temps" per disfrutar. Què rics i al mateix temps, que pobres som!un peto enorme des de Nicaragua. muak